Umesto dobrodoslice....

  • "Hteo sam da pokažem kako u vrlo različitim epohama postoji nepokretna konstanta. Sveprisutnost ljubavi i smrti." Danilo Kiš
  • "Ti si jedna stvar koju je volela jedna zena Ti si moj uprkos poznatim istinama To su bedni podaci kojima raspolazem To su sva dela moje izvitoperene ljubavi To sam sve mogla lepse reći ali nema razloga Ti si moja bolest bolescu izlecena Ti si moje dete ti nista ne razumes I ja doslovno moram reci da te volim"

четвртак, 14. октобар 2010.

Danilo Kiš

Danilo Kis (na vest o smrti gospodje M.T.)



Kakav dobro obavljen posao,Smrti,
kakav uspeh,
srusiti takvu tvrdjavu!
Pozderati toliko mesa,skrckati toliko kostiju
za tako kratko vreme.
Potrositi toliku energiju,
brzo,kao kad se ispusi cigareta.
Kakav je to bio posao, Smrti,
kakva demonstracija sile?
(Kao da ti ne bismo 
verovali na rec.)





1 коментар: